Запрошую до співпраці

Назва проекту Проект
Заквітчана Україна (свято українського вінку)
Навчальний предмет Обслуговуюча праця
Клас та вік учнів, які брали участь у проекті 5-8 класи, 11-14 років
Короткий опис проекту Мета цього проекту – забезпечити засвоєння учнями знань про історію виникнення українського вінка та технологію плетіння, значення вінка у житті дівчини. Довести до свідомості учнів необхідність збереження народних традицій. Сформувати навички спостереження за рослинами нашої місцевості. Націлити учнів на необхідність вивчати історію своєї країни. Вивчення різних матеріалів для виготовлення штучних квітів. Виготовлення прикрас з традиційними квітами українського вінку. Оформити та систематизувати зібрані матеріали, створити власну мультимедійну презентацію, публікацію. Наприкінці проекту провести свято «Заквітчана Україна»

Основні питання проекту
В чому полягає ідея проекту. Як вона виникла?
· Український вінок: оберег, прикраса чи народний символ?
· Скільки років українському вінку?
· Яке значення мала кожна квітка?
· Скільки стрічок в українському вінку?
· З якого віку одягався вінок?
· Види вінків
· Як можна виготовити вінок власноруч?
· Чи сучасна прикраса вінок?
· Вінок: традиції і сучасність
· Вінок для мене: який він?
Дослідження учнівЯке дослідження проводили учні? Що і як вони робили?
Група «Художники»:

  • Наші ескізи дівчат у вінках
  • Зображення заквітчаних дівчат в роботах художників і фотохудожників
  • Наші фотосюжети
Група «історики»:
  • Коли і де вперше виникли вінки
  • Історія вінків
  • Вінки інших народів
  • Група «народознавці»
  • Квіти вінка, символіка
  • Стрічки вінка, значення
  • Вірші, легенди
Група «Технологи»:
  • Виготовлення штучних квітів
  • Сучасні текстильні матеріал
Група «Журналісти»
  • Створення публікацій і матеріалів для ЗМІ
  • Анкетування "Які результати одержали у процесі реалізації проекту? "
Під час роботи над проектом учні ознайомилися з історією українського віночка та традиціями пов’язаними з ним. Працюючи над даним проектом, учні отримали життєвий досвід, шукаючи необхідні матеріали з різних джерел, підготували учнівську комп’ютерну презентацію, створили дівочі вінки та прикраси. Навчилися більш уважно ставитися до природи рідного краю. Навчилися презентувати свої роботи. Активно розповсюджували інформацію в засобах масових інформацій.
Використання учнями інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації проекту Створення презентацій
Створення фото колажів, відеорядів
Публікації




Використання вчителем інформаційно-комунікаційних технологій для зацікавлення учнів Учительська презентація
Учительська публікація
Конспект уроку «Оберіг дівочої краси»
Конспект свята-захисту «Про що говорять квіти»
Дидактичні матеріали Анкета
Вікторина
Кросворди
Основні результати, одержані учнями у процесі реалізації проекту Під час роботи над проектом учні набули умінь та навичок роботи в мережі Інтернет, навчилися користуватися різними джерелами інформації. Набули навички роботи при створюванні презентації та публікації. Навчилися розрізняти квіти, пояснювати їхнє значення в українському вінку. Навчилися виготовляти квіти з різних матеріалів і презентувати роботу. Дізналися про давню історію віночка та традиції його використання. Зробили висновок, що український вінок в житті дівчини є і прикрасою, і оберегом, і символом.
Фоторепортаж про роботу в проекті Робочі матеріали над проектом
Захист-свято проекту

Самостійна діяльність учнів над проектом

Назви етапу дослідження Діяльність учнів Одержані результати
Початок проекту 1. Знайомство з вхідною презентацією, буклетом вчителя
2. Вибір теми власного дослідження, об'єднання в групи
3. Планування діяльності
4. Створення власного блогу, розміщення інформації
Учнівські групи:
«Художники»
«Історики»
«Народознавці»
«Технологи»
«Журналісти»
Робота з джерелами інформації
Робота групи
«Художники»
1.Наші ескізи дівчат у вінках
2. Заквітчані дівчата у вінках в роботах художників і фотохудожників
3. Наші фотосюжети
Учнівські роботи: ескізи, фото, відеоролики

Робота групи
«Історики»
Дослідження:
1. Історія вінків
2. Символіка квітів
3. Звичаї та обряди
Учнівські роботи: повідомлення, кросворди, вікторини
Робота групи «Журналісти» Анкетування учнів
Написання статей для ЗМІ
Розробка анкет, опитування, статті
Робота групи «Народознавці» Дослідження:
1. Символіка квітів
2. Символіка стрічок
3. Види вінків
4. Вірші, легенди, загадки
Учнівські презентації
Робота групи
«Технологи»
Виготовлення вінків з різних матеріалів:
5 клас – панно з паперу «Квітуча Україна»,
5 клас - панно з фетру «Ангел для України»,
6 клас – вінок з фетрових квітів
6 клас – вінок-обруч з атласних стрічок
7 клас – вінок з атласних стрічок
8 клас – вінок з бісеру
Для всіх класів – «Віночок для доньки»
Учнівські роботи,
Фотоальбом,
Майстер- клас


Результати діяльності
Свято-захист «Про що говорять квіти?»

Діяльність вчителя під час роботи над проектом

Назва етапу дослідження
Діяльність вчителяОдержані результати
Початок проекту





1.Написання плану проекту
2. Створення ініціативної групи
3. Об’єднання учнів в групи, визначення плану роботи кожної групи
4.Створення блогу «Заквітчана Україна»
Візитна картка проекту
Вхідна публікаціяя
Вхідна презентація


Робота над проектом



1. Робота з джерелами інформації
2. Проведення уроків з виготовлення штучних квітів
3. Проведення майстер-класів
4. Індивідуальні консультації з керівниками груп
5. Випуск газети «Заквітчана Україна»
6. Співпраця з батьківською громадою «Віночок для доньки» 
Виготовлення штучних квітів, панно, віночків
Відкритті уроки
Засідання творчих груп


Результати діяльності




1. Виставка «Дівочі прикраси»
2. Виставка малюнків «А я просто українка, україночка»
3. Створення презентацій, відео- і фотоальбомів.
4. Урок «Оберіг дівочої краси»
5. Урок свято-захист «Про що говорять квіти» 
Виготовлення зразків штучних квітів.
Презентації
Сценарій відкритого заходу
Відображення результатів діяльності
1. Розміщення інформації на власному блозі «Заквітчана Україна»
2. Співпраця з зЗМІ 
Повідомлення, презентації, фото і відеоматеріали

Комментариев нет:

Отправить комментарий